Ruszyła kampania społeczna „Wyloguj się do życia” zwracająca uwagę na szkodliwość uzależnienia od komputera i internetu.
Kampania „Wyloguj się do życia” ma na celu uświadomienie rosnącego zagrożenia uzależnieniem od komputera, edukację w zakresie bezpiecznego korzystania z internetu oraz zachęcenie do szukania alternatyw od wirtualnej rzeczywistości.
SPOT przygotowany do akcji opowiada historię dwójki nastolatków - mających marzenia, zainteresowania, przeżywających przygody i pierwsze zauroczenie. Ich życie dzieli się na dwie, diametralnie odmienne części: wirtualną i realną. W spocie słychać hiphopową muzykę, którą wykonuje raper Wojciech „Sokół” Sosnowski , będący Twarzą akcji.
Ponadto zorganizowany zostanie konkurs dla szkół na kreatywny plakat inspirowany tematyką akcji, a działania są też prowadzone na facebookowym fanpage’u akcji.
Kampanię przygotowała i realizuje Fundacja Innowacyjnych Rozwiązań Społecznych i Terapeutycznych - First, we współpracy z Krajowym Biurem ds. Przeciwdziałania Narkomanii i przy wykorzystaniu środków z Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych. Realizacją spotu na potrzeby akcji zajął się dom produkcyjny Film Produkcja.